NS

Weet je welke waarde er in de mobiliteit van je organisatie zit? Kostenbesparing, reistijd is werktijd, fitheid, goed werkgeverschap maar ook duurzaamheid. Bij veel organisaties is mobiliteit verantwoordelijk voor een groot deel (tot 80%) van de C02 uitstoot.

Vroeger was het: of je neemt altijd de auto, of je neemt altijd de trein. Maar tegenwoordig is het flexibiliteit. Per reis bepalen wat het beste past. Naar een afgelegen industrieterrein? Ik neem zelf ook de auto. Of de taxi voor het laatste stuk. Naar hartje Amsterdam? Ik adviseer je de trein. Het laatste stuk met de tram of OV fiets. De NS Business Card geeft je deze flexibiliteit.

Duurzaam ondernemen is nog te vaak greenwashing. En de vraag is hoe lang bedrijven dat nog gaan volhouden. Je werknemers -zeker de jongeren- prikken daar doorheen en je klanten ook. Iedere inspanning om je merk te laden en customer engagement te bereiken zal minder opleveren als duurzaam ondernemen niet echt in de identiteit of DNA van je bedrijf zit.

De uitdaging om duurzaamheid echt in het business model te krijgen, geeft veel meer energie dan greenwashing. De trein rijdt op 100% windnergie en is Co2 neutraal. Zo helpen wij onze klanten om hun Co2 doelstellingen te realiseren en dat zijn de meerkosten van windenergie meer dan waard.